13 Eylül 2008 Cumartesi

KONUŞUYORUM

Söylemeyi hep unutuyorum; ben konuşuyorum artık. Anneme şunları kaydet unutursun sonra dedim:)

Anni: "anne" elbette
Baba babaaaa: en net bunu söylüyorum, çağırır gibi, önemli bir şey varmış gibi, babam çok seviyor da bu tonlamayı.
dede: dede işte
Büü: içilecek "su"
Buu: girilecek su
Biliba: "merhaba"
daaa: yok, nerde
memi: meme
dittim:çizdim
baa:"top" önce bunu söyledim, e babam 1.5 senedir topla oynatıyor beni
aneni: "annane"
abi: kısa "a" ile söyleyince komik oluyor
deyya: "Derya", halam
nini:"nene"
atta: gezmeye giderken, gitmek istediğimde bunu kullanıyorum
züst:"süt" biberonda olandan
et: et
bila:pilav
züm: üzüm
abla:tüm kızlar
deydep:zeynep
bati: bahtiyar
aç:aç,kapa,tut
bakka:rebecca, bebeğim var onun adı
ali:ali, o da bebeğim
mina:kedi
pisi:gel kedi anlamında
ee eee: uyku
piş piş:ninni
hadeeee:hadi
pissss: kirli bez
addi:attım,
çişşş:çiş, ama yaptıktan sonra söylüyorum
mama; et ve pilav dışındaki yemekler
barpış,barpuş: bunu daha tam oturtamadım "karpuz"
baa baa:yüzmek
ba bay:hoşçakal
pstt pşttt:deodorant, parfüm, cam sil, oda parfümü, güneş spreyi öyle ses çıkaran her şey
ayddede: ay
aybaba:bilmiyorum, aydede derken derken arkasından patlatıveriyorum evde kahkalar, gülüşmeler sormayın gitsin
diytin:zeytin

Tüm bunları uyandığımda tekrar etmeye başlıyorum, yatana kadar devam ediyorum bazen sırayla bazen karışık, annemle babam, zavallılar bazen ağlamaklı oluyorlar

0 yorum: