22 Ocak 2010 Cuma

HEYOOOO TATILLLL

Ogrenciler sevinir de biz dururmuyuz:)) Notlar yazildi, karneler dagitildi sabah erkenden bitti her sey, eve geldim vr tatilimin ilk kahvaltisini ettim kizimla ve kocamla:)) Erkenden gelince pek sasirdilar, e-okul kucuk bir kazik attiydi bize, neyse duzelmis aldik karne ciktilarini, cocuklari da bayiltmadan verdik gitti. Yillar da yillari kovaliyor boyle boyle, giden omurden gidiyor haberimiz yok. Yarin ve pazar gunu de okuldayiz acik lise sinavlari var. bugun arkadasim G ve yegeni D geliyorlar haftasonunu Nazeyle gecirmek uzere, bekliyoruz bakalim, bir de firtina bekliyoruz bu aksam baslayacakmis. Belki guzel bir kar yagar da - dardan adam- yapariz, burnuna havuc takariz lay lay lommmmm.
Hafatasonu menusu: Kumarda kazanilamn bir absolut ve bol muhabbet, tavlayi ben kaybetmedim, ikisine de tesekkurler:) ben icer keyfime bakarimm

2 yorum:

Aslı'ya dair dedi ki...

Öğretmen olmanın en güzel yanlarından biri tatiller sayesinde evdeki afacanla bol bol vakit geçirmektir herhalde ben Aslı doğduktan sonra çok pişman olmuştum öğretmenlik okumadığıma özel bir sektörde çalışınca 3 haftalık tatil için yaz ayını beklemek zorundasın çok mu yürekten istedim ne bu evde çocukla olma olayını şirket kapandı 3 senedir evdeyim şimdide sıkıldım oda ayrı mesele neyse çok uzattım Nazeyle güzel bir tatil olsun inşallah ohh havalarda soğuk evde keyif yapmanın tam zamanı .öpüyorum.

akın dedi ki...

aslı teyze ya sende yazmıyorsun bi türlü şu bloğu iyice yan çizdin aklına geldikçe yaz her gün bakıyoruz bazen 2 kere bile bakıyoruz... yazzzzzzzzzzz