11 Nisan 2012 Çarşamba

Selam

Sevgili blog olay cok fena...Boran bazen uyumuyor,kolik mı, ara sıra tutan basit bir gaz sancısı mı bilmem artık... Sabırlı olmaya debeleniyorum ...evden zirt Pirt dışarı çıkamıyorum ,ama genelde gezme performansım iyi sayılabilir...nazecigim zaman zaman kıskançlık yapıyor ama zarar verecek boyutta degil, sadece sınır bozacak boyutta;))) aNanemiz Boran'i gaz anlarında ayağında salladı, ben de çaresizlik anlarında oyle yapıyorum,karsı değilim sallama işine, Naze hoooop mindere geliveriyor ben bebek kucağımda kalakaliyorum mesela.... Meme de ister mısın diye soruyorum, en sevmediği şey Kucuk olmak kızımızın zırt iniveriyor hemen. Zaten sesi yüksektir su sıralar daha da bir yükseldi cunku bebek artık ses alıyor ve bazen Naze'yi sessizlik konusunda uyarıyoruz . Uyardıkca sesi daha dayukseliyor. Zor is kardesi olması insanın sanırım. Bunaldigim zamanlar var,kendimi uyarıyorum; bir daha asla sabahtan aksama evde olup cocuklarına ilgilenmeyeceksin bu kadar cok diye... Eylül'de çalısmaya başlayınca cok ararsın bu anları diyorum,hem insanlar hayatlarında sadece bir kere bebek olurlar,keyfini çıkarmak lazım bebeklerimizin, cocuklarımızın. Neyse iste. kızımın doğumunu geliyor 5 yılı devirdik, ne guzel oldu cocuğum... Kocaman mor,Sari,pembe bit tutu yaptım,peri eteği gibi. Emine Sultanhamam'dan tülleri aldı,anane kesti ben de yaptım;))) Çocukken ne cok beğenirdim,insan hakikaten yapmadıklarını yapıyor cocukları için, hayat iste...B'ye

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ADIM NAZLI AMA BAZEN NAZE DERLER BLOGUNUZDA ÇOKKK SICAK GELDİ BANA MERHABALAR:)