25 Nisan 2010 Pazar

NAZELINGUA -DIALOQUES

Gece yatarken carsaftaki Tom&Jerry figurlerine bakarak:
-Aneeaa kedi paye mama cannnnn!!!!!!(kesi fareyi mama sanmis)
-(tum gercekciligimle)Fare kedi mamasidir zaten...
-Hayil anneea, iki ayaaa baaa(hayir anne iki ayagi var ama)
-????
-(aglamakli) iki ayaaa baaa dedim, soledim, ayakli mama olmassss.


-Yavlim Naze saclarin cok uzadi, ensen terliyor hep, kestirelim saclarini, off olma, hi?
-Hayil, Naje ertet ol hic begeee, abla dac ujun olur(erkek olmayi begemmiyorum, ablalarin saclari uzun olur)
-E ananenin saclari kisa, ama o erkek degil.
- O anane, abla. kij deil, anane o, abla deil,dac kesti hic begee(o anane, abla degil, sac kestirmeyi hic begenmiyorum)


Gunlerden bir gun Tchiboýa girdik, ben kahve icerken Nazekiz ordaki buyu tavsan ve yavru tavsanla oynadi, sonra rafa koydu, el salladi, yine gelecegiz biz, geri donecegiz, merak etmeyin dedi, ciktik geldik, bir kac gun sonra yine ugradik, biz bakinirken bir aglama duydum amannn Naze salya-sumuk salmis:

-Amanin nooldu ya?
-(Sumugunu koluna silerekten)Anneaaa yavlu tavfan gitmiss, anne tavfan buda(anne tavsan burda, yavrusu gitmis)
-(ben de duygusallastim herhalde)AAA nereye gitmis, satmislar mi yoksa!!!(sanki orasi oyun bahcesi bizi bekleyecekler:)))
-(hala dudaklar katlanmi agliyor)Annee sattt ne demek, sole??? Yavlu tavfan anneaa oslerrr(yavru tavsan ozlermis anasini, satmak ne demekmis, hadi bakalim)
-(satmayi anlatamadim tabi ben, yok iliskisi alis veris isiyle)aaa gelir merak etme sen(aptalliga bak)
-(uzuldum sandi herhalde)aneeaa aglama, yavlu tavfan geli don, is cici(aglama anne yavru tavsan geri doner, ise gitti)


Akabinde biz koca kisisiyle hazir anane evdeyken disari ciktik, ben eve dondum, baba gitti bir yerlere:
_ Anne baba neyde?
-(salaklik devam ediyor) sattim ben babani, ehi, ehi:))
-Aneee (agliyor)ben kim ici oynaaa, yavlu tavfan geli don, baba don?(ben kiminle oynayacagim, yavru tavsan geri dondu, babam da doner mi?, hayddaaa)Ben dennii baba osle, baba is cici??(ben kendi babami ozlerim,babam ise mi gitti)
-(kizgin kizgin:)))yok cocugum baban playstation oynamaya gitti, doner tabii de, sen niye uzuldun boyle?
- Baba kiminle oynaaa, oyna all? (babam kiminle oynayacak, oyuncak aldi mi yanina?)
-(cildiracagim, diyalogu ben anlamsizlastirdim, cikamiyorum icinden, ofladim)Pufffff, arkadaslari var, oyuncaklari da varmis.
- (gene uzuldum sandi galiba)usulme annee, baba geli don, denne oynaa(uzulme anne, babam gelir, oynar seninle de)
-Ayyy istemem oynamasin benimle,(kizdim ya:)))
-Annee NIYEEEEEE(pek sasirdi)
-(bir turlu bitiremiyorum su abuk konusmayi)Oynasin o arkadaslariyla, dit, dit
-Dit dit ne oyun anneaaa?
-Playstation canim
- Najee hic plasitaplon yokkk, ben de iceeee, uvaaaaaa(benim yok, ben de istiyorum ve sonunda aglama efekti)
-?????????(kacim helaya girdim, kapida hala benim yokk, ben de babmin oyuncagindan istiyorum diyordu, cektim sifonu)


-

1 yorum:

Aslı'ya dair dedi ki...

Çok eğlenceli yaa tabi okurken yaşarken bu kadar eğlenceli olacağını sanmıyorum çocukların canı bazen ağlamak istiyor bence mesela tam mızmızlanıyor başlayacak ağlamaya konuyu değiştiriyorsun ama yok hemen arkasıdan birşey buluyor muhakkak ağlıyor ben çok sabırsızım Serkanın başına atıp kaçıyorum ama Nazenin olayında senin baya bir katkın olmuş Aslıcım :))Öpüyorum sizi