5 Nisan 2010 Pazartesi

Neden yiyiyoruz:))

Her seyi neden yedigini/yemedigini soruyor bu aralar. Diyalog ornegi:

-A baakk kizim ne guzel baliklar?
-Anneee Naje neden balikkk yiiii kiii????
-Balik yemezsek sayilari hatirlayamayz 1,2,3 diye sayamayiz, hem gozlerimiz iyi gormez....hem cok nefis bir tadi var(biliyorum cok sahane bir aciklama degil)
-Annee bean 1,2,3 cok ceve(cok seviyorum)uvaaaaaaa(aglama efekti), hani 4,5,6,....Naje dap icciii(saymak istiyorum)bean ballllik cok ceve...anneeaa 10 day icciii(10 demek istiyorum)
-????:(((
-Ici ne vaaaa?Neden day dapama hem???(ne var icinde niye sayamam)
-Fosfor var kizim, zekayi acar,ye sen zararli cikmazsin, alla alllaa:))

Baska bi ornek:
-Ippaba hic ceve(ispanagi hic sevmiyorum)
-AAAAA sebze yememeiz lazim, popmuz tikanirsa ya:))
-Ufff anneaa ver batalim
-Al bakalim:))

diger:
-Anneaa bissiirr ye icci(misir yemek istiyorum)
-(anasi kilikli nooolcek, ustelik hem benim hem onun cok kotu anilarimiz var misir yedikten sonra)Sekerim misir karnimizda kocaman oluyor, az yiyelim olur mu?
-Cokkk yemek iccii, uvaaaaaa
-Yemesek olmaz mi??
-Olmazzz, cok icciiii(yazik ya cok istiyor)
-Iyi yiyelim, karismam ama karnimiz agridigi zaman
-Damam anneaa, yeme sen
-:))))

1 yorum:

akın dedi ki...

yavrum yerim valla o zaman soramazsınız bişey//